William 1 år på Torsdag

Gud jag känner mig aningen stressad inför veckan oh Williams 1 års dag. Jag här ännu inte bestämmt någon dag, vad som ska bjudas på, vad vi ska köpa i present. Jag har inte änns bjudit någon ännu.

Funderar på att ha ett litet barn kalas/fika på Torsdagen för några kompisar i hans ålder medans Tilda är på dagis, så att han verkligen får all uppmärksamhet och får leka av sig ordentligt själv för en gg skull men några kompisar i hans egen ålder. Oh inte alls göra något stort av det hela utan bara bjuda på nåt litet enkelt och så att de får leka.

Och sedan på Lördagen ha ett större kalas med tårta och hela baletten då släkt och vänner kommer.
Problemet e bara att barnens faster fyller 10 år på lördag så det krockar. Vi funderar på om vi ska slå ihop det och hyra en lokal, men jag e lite tveksam till det....känns lixom som om det blir lite knasigt att slå ihop en 1 åring och en 10 åring.
Men jag skulle ju oxå kunna ha kalaset på söndagen.

Och sen vad ska man köpa för present? Ska nog iaf köpa en mini fotölj som Tilda oxå fick av oss i 1 års present så de kan ha en varsin.

Men sen känns det som om leksaker e så onödigt det har dem så mkt av ändå och vi får knappt plats med mer. Det kulle va typ vattenfärger elr finger färger som jag skulle kunna täka mig, men för övrigt kommer jag inte på något mer.

Har sakt till några att de ska köpa typ mössor, vantar, vinterskor osv som han verkligen behöver och som kommer att användas.

Kom gärna med några tips.

Kommentarer
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

Jag har inte heller planerat mer än att jag bestämt datumet vi ska ha kalaset =)

2008-08-17 @ 21:39:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0