bad

halloj, har blivit kärring och sitter och spelar bingo lotto nu igen haha. Fick mer smak efter min vinst. Men idag va det en blåsning då man skulle spela på båda spelplanerna på en gg! Vips så va bingon slut...och jag gick lott lös.

Jaja, man kan inte vinna varje gg.

Idag drog jag å wille iväg till bad huset för första gg, han tyckte det var jätte roligt och var inte det minsta rädd för vatten utan kastade sig bakåt i vattnet så han hamnade under ytan om och om igen och kom bara upp med ett leende på läpparna. Det slutade med att jag fick bära ut en blå läppad liten kille som skrek att han ville bada mer :) Nä men han var hur snäll som hällst och tyckte det var jätte kul, så det e nått vi måste göra om!

Håller även på å filar på min års resume, förhoppningsvis blir den klar tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0