Jul tips?

hej!

Sorry för den usla uppdateringen, men man tappar ju lusten när mankikar in här å ser hur knasigt allt ser ut, men nu har jag fått en jävla lust att blogga då jag avstått ett tag...

Hoppas ni inte blir allt för förskräckta när ni kikar in i mitt lustiga huset liknande blogg.

Ikväll kl 21.00 ska jag kika på leilas jul på tv 4 +. Alltid bra med lite sista minuten tips då jag kommer stå i köket och stressa i sista minuten med det mesta som vanligt inför jul.

Just nu funderar jag över några bra bak värk osv som man kan ha på jul fikat innan/efter klapp öppningen. Tänkte göra en pepperkaks cheescake, men sedan tog det stopp. ska kanske ringa en vän till familjen och be om receptet på en saffrans bulle, det e typ som lusse bullar fast gjord i en sockerkaks form elr nått. hmmm....kom gärna med förslag.

Vad brukar ni ha för gott jul godis/bakverk på julen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0