Nyårslöften!?

Sååå där fick ni se hur mitt år 2008 sett ut. Men hur ser det ut år 2009 då?
JA, det jag vet änn så länge så är det en hel del förändringar som kommer att ske, bla kommer jag att börja jobba och S ska vara pappa ledig ett tag tills Wille börjar på dagis. Sen ska vi båda försöka oss på vardags pusslet, det ska bli spännande att se hur det kommer att funka. Nästa helg ska jag och Tilda till globen och titta på Disney on ice som hon fick i jul klapp, det ser vi båda fram emot. Och i februari fyller både tulda och hennes pappa år....så det händer nog en hel del även nästa år!

Vad jag hoppas och önskar inför nästa år e att jag ska ta tag i körkortet, träna mer och äta bättre osv...Det ser ljust ut helt enkelt!

Har ni några nyårs löften?

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: iluna

inga nyårslöften här, men tänkte önska er ett gott nytt år å hoppas vi under 2009 kan ta tag i vårat umgängesliv å träffas lite oftare, utan barnen.

massa kramar från oss här borta i buchen

2008-12-31 @ 17:50:37
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 19:42:43
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :D!

2009-01-01 @ 13:21:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

Vilken mysig blogg du har! Hur är det med dig?

Kram!

2009-01-01 @ 19:33:55
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ta dagen som den kommer! Morgondagen har du inte fått löft om.

2009-01-01 @ 22:37:30
Postat av: Sara





Jag såg att du hade kommenterat om en mini laptop i ellinoraks blogg. Tänkte svara på din fråga utifall att Ellinor inte gör det. Jag har en sån mini laptop, en vit acer aspire one på 9tum (sök på: ''jag och mini laptopen'' i min blogg för bilder). Dom kostar 5tusen kronor och finns i bland annt onoff, där köpte iallafall jag min i augusti tror jag!



2009-01-02 @ 17:56:28
URL: http://barbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0