Snyggaste hemma frun från och med nu!

God jul på er alla kära blogg läsare!

Har ni haft en mysig julafton?
Jag har haft jätte mysigt och har det fortfarande måste  jag säga.
Igår stressade jag och S runt på stan från kl 10 på morgonen till 19 på kvällen. Men idag har vi bara myst med barnen och svärfar. HAft ett jätte fint och gott jul bord och massa fina klappar. Jag fick bla en lila Electrolux ergorapido damsugare av min älskling (trotts att vi sagt att vi inte skulle köpa något till varandra!!!) Gissa om jag blev glad, snacka om att jag kommer se FABULOUS ut när jag städar i från och med nu ;)
Och barnen har ju vart extas hela dagen vilket alltdi e underbart att se. Alla tidigare år har barnen vart rädda för tomten men i år hade de tuffat till sig och båda gick fram å skakde hand och kramade och tilda pratade glatt med snälla tomten.

Bilder kommer senare...

Just nu sover barnen och s åkte å lämnade sin far så därför har jag en liten tid till er medans jag svullar i aladin asken som står här brevid mig ;)

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: GucciMama

Baket gick jätte bra och det blev super gott:-) God jul på Er

2008-12-24 @ 23:32:59
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: Annika

Vad härligt!!



Även vi har haft en super mysig Julafton!!



God Jul!!

2008-12-25 @ 00:24:42
URL: http://duracellmamman.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0