cirque du soleil

image959

God moron, jag tänkte göra ett snabbt litet inlägg här innan barnen och mannen min kommer hem. Igår fick min sambo sin tidiga födelsedags present det var 2 biljetter till Delirium - Cirque du Soleil på globen. Så farmor va barnvakt i natt och jag och sambon va på cirkus :) Det var faktiskt himmla bra, en annrlunda upplevelse helt enkelt.
Där efter åkte vi hem och myste, delade på några flaskor vin och hadde riktit kul. ;)

För er som inte riktit vet vad cirque du soleil är för nått så ta en titt på videon här.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Sorry, my mistake!

Du vet iaf hur du skriver text på paint. Du trycker på ABC-knappen och drar en ruta.

För att slippa att rutan blir vit tittar du på vänster menyfält (där alla funktioenrna är).

Där längst ner ser du två knappar med en blå stapel, röd boll och en grön kub. Tryck på den som är längst ner.

Om du nu drar rutan som du tänker skriva texten i, så är den inte längre vit.

Hoppas du förstod :P

2008-02-14 @ 12:00:34
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Trevlig alla hjärtans dag till er! :D

2008-02-14 @ 12:01:16
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0