Dumpad i kista

Idag drog jag iväg till kista för att träffa Iluna. Vi gick runt i ca 30 min sen va de dax å mata barnen. När vi satt där å  matade dem så ringde de från emilios dagis å sa att iluna var tvungen att hämta honom. så jag blev dumpad och fick äta min lunch själv och sen gick jag runt i affärer en stund och köpte denna mössa till william

image1058

Nää nu får jag inte blogga mer för William, ska gå å köpa fika bröd innan jag går å hämtar tilda för idag har vi en playdate med tvilling flickorna på dagis som bor på gården brevid oss, så vi ska hem till dem å leka, det blir trevligt.

Vi hörs sen...

Kommentarer
Postat av: iluna

sorry :o(

2008-02-28 @ 14:52:59
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0