natt vak

god morgon på er...elr god och gd, jag e helt slut efter en riktigt jobbig natt med barnen. William har vaknat till och från hela natten och bara gall skrikigt non stop hur länge som hälls. Inget jag gjorde kunde få tyst på honom, så jag har vart uppe och gått runt med honom nästan hela natten + att Tilda vaknat flera gg och kommit in till oss och skrikigt (när jag äntligen fått tyst på William) så han vaknar igen och hon har vart jätte kinkig i natt. Så båda har bara skrikigt om varandra så jag har sprungit från rum till rum och mitt tålamod har varit på bristnings gränsen (ok jag erkänner det brast några gg om).

Det e så jävla jobbigt på nätterna när man själv e helt slut å så ska man orka va snäll och ha tålamod med båda barnen, näää det e fan inte det lättaste.

Så idag skiter jag i allt å tänker bara sitta vid datan å slappa elr sova och bara ta det lungt...(i den mån det går) har ju fortfaranade Wille att ta hand om och Tilda ska ju typ hämtas snart (känns så iaf)

Hoppas ni har sovit gott iaf...

image1024

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0