Växa säng

Hej hej, mår fortfarande sådär...Inte helt frisk ännu :(

Håller på å filar på sambons present, tyvärr vågar jag inte säga här vad det e för nått ifall han skulle läsa så jag får uppdatera senare om det.

Mamma och syrrans man var här tidigare idag med Tildas växa säng som hon fått i födelsedags present.

image954
Så får se när min sambo orkar sig på å skruva ihop den osv....själv e jag för sjuk för att änns orka tänka tanken.
Nu sover barna (Tilda e hemma från dagis för hon e lite krasslig hon me) så jag passar på å surfa lite fast jag e vrålhungrig. Men jag kan käka när dem vaknat, då ska ja städa lite oxå om orken finns kvar.

Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: Madde

Javisst:) kul att läsa din blogg. får länka in varandra. Kram, kram

2008-02-11 @ 14:47:20
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Hej, sorry att jag svarar så sent... :P

Jag märker mina bilder på Paint. Snabbt och enkelt. Men det finns program eller sidor på nätet som vattenstämplar. Vet inte vart, men det är nog lätt att googla sig fram.

2008-02-12 @ 10:27:08
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0