Börjar tröttna....

god morgon på er...

e lite irriterad för jag sovit lite dåligt, elr dåligt å dåligt men jag va så jävla trött i går kväll och i natt. å Sony har vart hemma i natt å tänkte då att jag kunde få lite hjälp på natten för en gg skull, speciellt när jag va så trött.
men neeeeeeeej då han orkar ju inte ta barnen på natten, så jag får ta båda som vanligt hela natten, han gick upp å tog tilda nån gg men då blir han skit sur för han sover så tungt å hör för det första inte barnen och när jag knackar på hans rygg för 111e gg så e han skit förbannad å går upp å skäller på både mig och tilda att hon ska sova och att han ska ta henne. vette fan om han änns e vaken när han gör det här.

Och sen på morgonen tror ju jag att han kan gå upp å ta barnen eftersom jag tagit natten och gårdagens morgon, men icke! Det va jag som fick gå upp iaf...

börjar tröttna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0