God morgon

God morgon, idag blev det ett tidigt inlägg. Förts morgonen på länge då jag orkar gå upp ur sängen relativt tidigt. Annars brukar jag ligga på soffan och halv sova medans Tilda tittar på Bolibompa. Men idag vaknade hon först halv 9 så jag har vart uppe med William sen ca 7 tiden och hunnit vakna till liv i lugn och ro.

Vid 12-13 tiden kommer min mamma och min 94 åriga farmor på besök så jag ska göra i ordning lite mackor å te här senare så vi kan fika när dem kommer. Tänkte även passa på att boka tid i tvättstugan nu när mamma e här och kan ha barnen medans jag spring upp och ner där.

Ush, kallt e det här hemma och ute snöar det på för fullt....näää nu blir det e stor varm kopp te.

image834

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0