Jävla försäkrings kassan

Imorse va jag uppe innan Tilda vid 7 tiden, ovanligt att hon sover så länge men idag va det William som fick väcka mamma. Så jag å Wille gick upp och klädde på oss och gjorde i ordning oss, kokade ägg och vid 8 tiden vaknade Tilda (typiskt att man inte kunde ha fått sova tills dess). Fas jag va faktiskt pigg imorse för jag gick och la mig tidigt igår.

Så när jag lämnat tilda så va jag färdig packad å klar och gick direkt till tåget och åkte till försäkrings kassan för att uträtta några ärenden, kommer dit en halvtimme innan de ska öppna så ja får promenera runt i kylan. Men när jag kommer dit sen till deras öppet tid så visar det sig att de inte änns har öppet på det kontoret idag! Fan va irriterande så det va bara å vända hem, jag tänkte fan inte sätta mig och åka till nått annat kontor. Får försöka lösa det mesta per telefon och sedan skicka iväg mina papper....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0