Självrespekt vad e det för nått??

Det e så här jag gör, de e det här jag gör om och om igen! Jag blir så jävla förbannad på mig själv. Att jag e så jävla svag.

Nån gör något dumt mot mig och jag säger ok, nu sårade du mig, nu blev jag arg/sårad/ledsen osv men det e ok, jag kan förlåta och glömma det.För Jag tycker så mkt om dig, du betyder mkt för mig, jag behöver dig ändå.

Och då börjar den "dumma" personen att tveka...hmm aaa jag vet inte om/vad jag vill. Och sen PANG!

Knivhugg i ryggen när jag minst anar det, när jag blir sårad tar jag skit och förlåter och inte nog med det jag ställer mig på knä och BER den andre personen att förlåta mig elr nått sånt knäppt.

Jag e ju helt jävla störd i huvet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad e det för fel på mig?? E det nån som kan säga det???

Jag hatar mig själv för att vara så jävla svag och ta skit från allt och alla, så här har jag alltid varit. Det här e inte första, andra elr tredje gg det här händer.

Varför kan jag inte vara lite starkare mentalt och ha lite självrespekt!?

FAN VA ARG JAG BLIR!

Jag tror att om jag blottar mig och öppnar mitt hjärta och är ärlig så kommer den andre personen se det. Elr jag vette fan vad jag tror. Men det hela slutar ändå alltid med tårar och att jag blir sårad.

Det handlar om varenda relation jag har, vänner, partners elr familj alltid lyckas jag!

Kommentarer
Postat av: Tess

*tänker på dig*

2008-01-08 @ 20:33:04
Postat av: Anonym läsare

Jag tror nog att du är starkare än vad du själv tror. Va inte så hård mot dig själv! Har läst din blogg ett tag och du låter inte alls som en svag person utan självrespekt - tvärtom!
Du var nyss tonåring och har redan lyckats skapa en helt egen familj som du tar hand om alldeles utmärkt! Bara det är ju en jättebedrift i sig. En svag person hade inte klarat det!
Självklart känns det mörkt och jobbigt ibland, men var inte så hård mot dig själv! *kram*

2008-01-08 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0