Snart går jag in i väggen

Natten har vart riktigt tuff, jag e heeeeelt slut. Inatt kännde jag att nää nu ger jag fan upp, snart går jag in i väggen. Allt e bara tufft just nu.

Först så va jag ute och promenerade i riktigt rask takt i 50 min igår å träningsvärken jag hade i natt va fan inte å leka med, kunde lixom knappt röra mig. Å så vaknade Tilda typ 4-5 gg och william där vartannat och båda kissade igenom sina blöjor så jag va tvungen å gå upp å bädda rent till båda mitt i natten och själv va/är jag totalt psykiskt och fysiskt utmattad.

Så inatt tänkte jag att nu måste jag fan be om hjälp jag dör snart!

Pratade med mamma imorse och hon sa att hon självklart kan ställa upp  men hon har fullt upp redan och har lovat att hjälpa till med min systers barn så jag sa att det inte behövdes, att jag klarar mig, tänkte att i värsta fall får jag fråga svärmor men det blir oxå krångligt eftersom hon oxå har två egna barn att ta hand om...

Näää så jag får väll bara rycka upp mig å härda ut!
Fast det e svårt när allt man vill göra e att dra täcket över huvudet, gråta en skvätt och sen sova, sova, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0