Uppdatering om helgen

Hej här kommer en liten uppdatering.

I fredgas gick jag ut med tjejerna, vi hade jätte kul och det blev en riktigt lyckad kväll. Kul att komma ut och dansa av sig lite :P

Och igår drog vi iväg på loppis i Solna, där skulle de tydligen ha en str mega loppis. Kul tänkte vi. Jag drömmer alltid om att kunna gå på loppis elr second hand och fynda massa fina retr grejer som ingen annan har men jag lyckas aldrig ha tålamodet till det :(
Men vi gick typ in på loppisen och vände för det va så mkt flk och bara en massa skit.

Men nu hade vi ingen lust å bara åka hem å sätta oss igen så helt spontant kom vi på att vi kunde dra vidare till nordiska museet. Så det gjorde vi. Vi var där hela dagen och hade jätte kul, tilda kuta runt som en tok å tittade och provade det mesta. Visst e det mesta för större barn men Tilda tyckte det var lika kul ändå, så dit drar vi nog flera gg. William var glad i sin baby björn hela tiden, han tittade på alla konstiga djur och tog en mat paus när Tilda stannade till för att kika på en tecknad film och därefter blev han sömnig och slöt sina små ögon och slumrade till en stund. Ja, vissa har  det bra.

Efter en händelsefull och familjär heldag så damp vi ner i soffan alla fyra helt slut vid 7 tiden. Då va det bara å lägga barnen och därefter började vi kolla på nån film men jag somnade i soffan och gav upp.....

image898

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0