Dagen idag...

God förmiddag på er.

Idag börjar jag med min diet och träning igen, fan gick ju ner 10 kg å nu har jag gått upp 3 igen så nu får jag ta å skärpa mig. Ska börja med mina promenader igen, träna på kvällarna när barnen sover, skippa allt snask och mäta upp min mat så jag inte äter för mkt osv...

imorse tog jag en power walk med barnen innan frukos på ca 40 min, det var skönt. och nu håller jag på å tvättar mitt stora berg med tvätt. får se om jag träffar nån granne så att barnen får leka lite sedan annars tar jag nog fram baljan på balkongen så att barnen får bada för här skiner solen!

Ska ta en sväng förbi affären å köpa lite mjölk sen...

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0