Du gör mig så lycklig!!

Måste bara snabbt berätta vilken underbar dag och kväll jag hade igår med min älskling.

Först på förmiddagen var vi i rålambshovs parken och hade lite lunch picknik och william fick bada, vi hade hur trevligt som hellst i det fina vädret.

Och på kvällen när barnen lagt sig så dukade vi upp på balkongen med en flaska rose´, massa snacks, kex och goda ostar. Där satt vi och mös typ halva natten och pratade gammla minnen och om hur mkt vi tyckte om varandra, jag säger bara att så mkt kärlek som jag fick i går har jag nog aldrig fått och den här kvällen kan jag leva på i många, många år framöver....jag är så lycklig och så kär!

Tänk att det kan va så här bra!



Kommentarer
Postat av: iluna

ja de kommer bli såå svårt att välja klänning sen när de väl gäller :) vi funderar på maldiverna eller mauritius..kanske malaysia fast där va magnus me sitt ex i 5 veckor..inte ås kul..

2008-07-05 @ 14:19:14
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0