Lite uppdatering

hejsan svejsan!

Har uppdaterat dåligt men ni förstår säkert varför...det fina vädret såklart!! När solen lyser och det e världen sommar värme ute så e jag nog inte den enda som inte känner för att sitta framför datan :)

I förrgår träffade jag och barnen Iluna och hennes pöjkar i parken så barnen fick bada. Det var kul å träffa familjen Manch igen, har typ inte träffats sen i början på juni!!

Och på kvällen kom Joan som jag häller inte träffat på länge och vi satt bara å snacka skit å skvaller hela kvällen, mys pys!

Idag har jag och barnen vart i stan och träffat mormor, shoppat och lunchat .Mkt trevligt!

Imorgon ska vi få barnvakt över natten om vi nu ska gå ut å ta en drink elr nått för att inviga sonys semester som börjar idag :)

På måndag drar vi ner till Astrid Lindgrens värld...ska bli spännande!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0