solens strålar

hej hej på er mina solstrålar! ;)

Idag har ju verkligen solens strålar trängt genom molnen, på förmiddagen var det ju underbart väder! Då satt jag på balkongen och solade (i bikini för första gg sedan jag fått barn) och william hade ur kul i sin badbalja så båda var nöjda.

nu på eftermiddagen har vi bara vart hemma, jag har städat och lagat lasange som vi ätit till middag.

imorgon ska jag åka å shoppa lite barnkläder i stan mestadels till Wille tror jag.

Puss å kram vi syns på stan!

Kommentarer
Postat av: iluna

hörru sunny girle,då kan ja glädja dig me nyheten att de ksa bli 27 grader på tors ;)

2008-07-01 @ 19:56:28
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0