Den blommiga vann!

Den blommiga klänningen vann överlägset!




Stort tack till till er alla som har rötst på klänningarna här på bloggen och även hos Shopoholicmamman
Och ett mega stort tack till Shopoholicmamman för hjälpen :)

Det blir iaf den blommiga klänningen imorgon, och jag håller med er som tyckte att längden inte var riktigt rätt, men jag hinner tyvärr inte kapa den på längden tills imorgon så det får gå ändå! (Kanske blir ett framtida projekt)
Nä nu e jag helt slut, måste få lite mat i mig, får se om jag hinner blogga imorgon.
Kram!








Kommentarer
Postat av: Jullan

Hej Anneli!

Jag såg nyss din kommentar på min blogg och jag tänkte att det kanske är bäst att jag svarar på din blogg så att du säkert ser det. Du får gärna skicka bilder till min email Julia[email protected], desto fler desto bättre sa att det säkert finns någon som funkar. tänk bara på att ansiktet måste synas ordentligt, det kan t.ex inte vara skuggat etc. men som sagt, skicka på bara!

2008-06-06 @ 22:32:56
URL: http://metrobloggen.se/jagjulias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0