Fin främmande

God kväll mina kära läsare..;)

Idag har Tilda vart ledig från dagis för vi fick fin främmande hela dagen då min höggravida syster och hännes två söner kom på besök.
Det var hur trevligt som hällts att de kom, för de e så sällan här. Vi fikade, käkade lunch, fikade lite till och barnen lekte för fullt.

Nu sover barnen och mannen min har dragit till jobbet och jag funderar nu på om jag ska kolla på ett avsnitt av Brothers & Sisters elr bara surfa på nätet lite innan sängdax. Vad tycker ni?

Våra fina gäster idag uppskattade mina bullar så mkt att de nu är slut, som tur va så köptes det hem dubbla äst såå jag ska ta å baka en nu satts med bullar imorgon om jag orkar.

Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va gott med bullar, skulle sitta fint i magen det :)

På kvällen så här innan man ska lägga sig kan ja tycka att det är skönt att slappna av och titta på något. Brothers and sisters är en riktig bra serie :)

Ha de gött!

2008-06-30 @ 22:42:53
URL: http://www.nogg.se/lottie35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0