Uppe med tuppen!

hej och hå!

Idag va jag uppe med tuppen som jag vart varje morgon den senaste veckan typ. Barnen har börjat vakna kl 5 varje morgon, super pigga och glada till skillnad från deras trötta och slitna mamma.

Annars brukar de vakna vid 6 tiden (fortafarande uber tidigt tänker säkert ni), men jag lovar en timme gör stor skillnad.
Fan kl 5 e jufortfarande natt juh! Tycker jag iaf, när tycker ni att morgonen startar?

Idag har jag iaf vart på öppna förskolan med N och hennes dottra, efter det så promenerade vi i solen en stund och när barnen sov sött i sina vagnar så passade vi på att äta en god sallad till lunch. Det var riktigt mysigt faktiskt vi satt och lunchade och pratade om allt mellan himmel och jord i typ 1 timme och barnen var snällanog att sova så länge :)

Nu har jag suttit i solen på balkongen en stund men snart e det dax att röra sig mot dagis. Vi blir nog ute och leker fram till middagen gissar jag på.

Och ikväll måste jag sy klart klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0