Vad ska ni äta idag?

Idag tänkte jag laga egen pytt i panna, men när jag kom hem kände jag inte riktigt att jag hade lust med det.

Har vart sugen på en rejäl kött bit med bernaise sås och klyftpotatis i flera dagar nu å jag föreslog till Sony att vi skulle åka och käka middag på typ Jensens Beffhouse elr nått, men de tyyckte inte han lätt så lockande, men jag fick iväg honom till affären för att köpa oxfile och resterande ingredienser till min köttbits-middag :)

Ska bli så j-a gott!!



Vad ska ni äta idag??

Kommentarer
Postat av: Tessan

Väntar en överasknings middag hemma idag,hoppas

att det blir en god köttbit för de längtar jag med efter =D Ha en bra helg krama

2008-06-13 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0