Hemlös Bajskorv

skulle nyss gå å kissa å jag tror fan de va andra gg jag gick på toa idag. inte bra, jag kommer åka på en urinvägs infektion snart igen om jag fortsätter så här. måste gå oftare, men det e så jävla trist haha

Förrästen när jag gick in på toa vad tror ni jag ser??
Jo i duchen ligger en bajskorv! HALLÅ!? Vad gör du här, tänkte jag.

Men kom sen på att Tilda hade gjort en olycka i byxan och Sony hade brottom iväg (slarvig som han e) så glömde han nog den lilla korven där och drog.


Men jag har fan ingen lust å ta hand om den så han får ta det när han kommer.

image1108

Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe, yes vi är friends vi:)

2008-03-10 @ 21:23:17
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0