Det gjorde så ont i mitt mamma hjärta!

God morgon. Idag blir Tilda hemma från dagis igen för igår mådde hon jätte dåligt. Både jag och Sony blev jätte oroliga, sony tog ledigt från jobbet ifall vi skulle vara tvugna att åka till akuten med henne. Vi var ute och åkte med bilen och helt plötsligt började hon få jätte ont nånstans, vi tror det var i magen elr huvudet men hon grät och skrek hysteriskt och ropade aj, aj. Och som förälder hörde man på hennes röst att det här var något annorluna, något annat änn bara feber smärtor elr så. Hon blev även lite varm min inte så där skåll het. Och så blev hon jätte trött och slumrade till då och då men vaknade och skrek aj, aj. Stackarn de skärde i våra föräldra hjärtan av att se henne ha ont.

När vi kom hem så la vi henne i soffan och hon skulle få titta på madicken som hon älskar men hon orkade inte änns titta, saft villehon inte ha, inte änns glass!

Nää jag blev jätte orolig, och fick riktigt ont i magen av oro. Vi tänkte att vi avvaktar en stund och om det inte blir bättre så åker vi in med henne. Men vid ca 19.00 tiden så började hon helt plötsligt må bra igen, hon var uppe å dansade pratade och busade som vanligt, jätte konstigt! Men hon får iaf vara hemma från dagis idag för säkerhets skull, mår hon bra hela dagen idag så får hon gå imorgon.

Nää jag undrar verkligen vad det var för nått med henne igår!?

Jag har aldrig varit så orolig förrut, och så ont i hjärtat det gjorde när hon kramade mig stenhårt i panik och bara grät och skrek aj, aj, aj och jag inte kunde hjälpa min lilla ängel...ush!
Kan inte föreställa mig hur tufft de måste  vara å se sitt barn ex gå igenom en operation elr liknande.




Min älskade lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sådär har emilio oxå haft, enzo med...då har de nog varit magen, för dom har varit tenhårda på magen, och man har varken fått bära, krama eller trösta dom..sen går de över efter ett tag, de kommer som i attacker lixom..inge kul alls, när man inte kan göra något...

2008-05-19 @ 10:05:03
Postat av: iluna

hejsan..

va inne å gluttade på La sposas bröllopsklänningar, då tänkte ja på dig, fanns jätte många fina som du skulle älska!

2008-05-21 @ 07:59:49
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Det låter billigt, måste jag säga! Varannan månad får jag en räkning mellan 1200-1800kr och då har jag ett billigt avtal.(men vi har tvättmaskin hemma också).



Har du räknat med nätavgiften eller ingår den i hyran?

2008-05-22 @ 11:31:58
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0