Famlije möte

Har haft "familje möte" här hemma. Hahaha nää men vi har haft en del punkter som vi inte vart överäns om och som ofta varit grunden till bråk i vårt förhållanden och som vi aldrig har haft elr tagit oss tid att sitta ner och diskutera och hitta en lösning på. Så nu tänkte jag passa på att lista upp dessa punkter och ta dessa diskusioner nu när sony har semester och allt.

Det blev en del sura miner och tårar under diskussionens lopp, men det gick bra, jag är nöjd! Vi kunde hitta lösningar på det mesta.

Dock var det en punkt som vi inte kunde enas om och den gnager på mig som tusan! Fan den gör mig så arg,ledsen och frustrerad! Men jag ska försöka lägga den åt sidan så länge till jag elr Sony kan komma på en bättre lösning.

(men jag har ont i magen nu, för den där jävla punkten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0