Farmor 95 år!

God morgon!

Verkar bli en lika fin dag idag som det var igår...riktigt varmt här inne iaf.

Igår var det riktigt trevligt måste jag säga. Sony och barnen skjussade mig till båten, elr nästan iaf. Det va så mkt trafik och världens kaos så vi stod i princip still vi grand hotell och båten skulle gå om ca 10 min så jag fick hoppa av och springa sista biten. Så jag hann iaf. Farmor var överlycklig att jag kunde följa med och fira hennes 95 års dag. Och det blev en trevlig dag, vi satt och pratade, tittade på den underbara utsikten av stockholms skärgård som gled förbi utanför fönstret, åt och drack gott.

Farmor har firat sin födelsedag på den där båten de senaste 5 åren, då har hon suttit vid samma bord, haft samma kläder osv. Lite roligt faktiskt, men nu trodde hon att det var hennes sista resa...

Jag åt världens storsta cesar sallad med kräft stjärtat, den var skit god men trodde inte jag skulle orka äta halva änns me titta vad duktig jag va hahah.

Före                                    Efter
 
Födelsedags-barnet!                    Stockholms vackra skärgård!
    

När vi sedan kom i land hämtade Sony mig igen, jag mådde helt plötsligt riktigt illa, var spyfärdig och svättades jätte mkt till och fr¨ån så de var typ bara att gå å lägga sig, har mått piss hela natten. Fast nu känns det bättre.

Idag blir det en massa fixandes ute på stan inför dopet å sen kommer Annika vid 5 tiden.

Puss å kram vi syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0