Världens bästa Mors dag!

God morgon och grattis till alla er mammor där ute på mors dag! (elr säger man så? Grattis?)
Hoppas ni alla får en mysig dag med mkt uppvaktning och uppskattning av era barn och män idag!

Det har jag fått iaf :)

Det började med att jag fick sova då Sony gick upp med barnen vi 6 tiden (vilket hör till ovanligheten) och sedan blev jag väckt med frukost på sängen och paket och blommor!

En stor bukett rosor som doftade underbart! Och en synunderskökning hos synsam (så jag kan försöka mig på körkortet igen) Och i det stora paketet var det en klocka!

Jag är jätte glad, har jag inte en underbar liten familj!? LOVE U!!!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa har de bra, här har man inte fått någon uppvackning alls, magnus lovade att ja skulle få sova i morse, men icke sa nicke...tydligen inte!

2008-05-25 @ 11:03:22
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0