Är det ditt slutgiltiga svar?


För några år sen fick jag ett bräd spel (jag älskar bräd spel) av mamma i jul klapp, nämligen: Vem vill bli miljonär. Det har stått oöppnat hur länge som hällst men för några månader sen tog jag och S fram det och började spela. Jag äääälskade det då man fick gissa OCH bli lite mer allmenbildad på samma gg medans S va lagom förtjust. Jag har sedan dess iaf tvingat honom att spela det med mig ett antal gg, han lika måttligt road varje gg hihi.

Men nu tänkte jag börja plåga er istället!!
Tänkte att jag ska lägga upp  en fråga lite då och då, förhoppningsvis 1 gg/dag med alla de 4 alternativen så får ni gissa. Sedan på kvällen lägger jag upp svaret...bara för skoj skull lixom!

Vad tror ni, kan det bli kul??

Jag gör ett försök så får vi se om intresset finns, annars får jag fortsätta att plåga min stackars man!

Här kommer iaf den första frågan:

Dagens fråga för 1000 kr

Var vill en klaustrofobisk människa inte vara?
A: På öppna platser
B: På höga höjder
C: I slutna utrymmen
D: I Djurpark

En riktigt klurig en va!? Hahaha, vi börjar på lätt nivå, lycka till!

Kommentarer
Postat av: julia

Mitt svar är C. Ja, jag är säker. Yes, det är mitt slutgiltiga svar... =)



Kram

2008-11-14 @ 11:32:55
Postat av: Tessan

Jag svarar C,slutgiltiga svar ;)

2008-11-14 @ 13:18:19
Postat av: Veronica

C

2008-11-14 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0