Dagen efter...

Hallojsan!

Igår hade jag jätte trevligt, vi åt god mat och hade det riktigt mysigt. Så trevligt det kan vara att komma utanför hemmet ibland utan ungar och bara få snacka av sig och ta ett glas vin och en bit god mat. Det borde man unna sig oftare!

Jag hade gärna stannat kvar efter middagen och dansat lite när man lixom ändå va på språng. Sist jag var ute och dansade va typ i sommras så det kan ju dröja tills det blir dax igen menr jag. Men iaf, så blev det inte då min middags partner var alldeles för trött och satt brevid och gäspade *skratt*. Så vår privata chafför kom och hämtade oss, körde hem Iluna och vi svängde tebax till city för att hämta upp S kusin.

När vi kom hem så satt vi och spelade en massa spel (som jag älskar att göra) och hade trevligt tills jag kände att ögonlocken blev alldeles för tunga (runt 03-tiden) då jag dök i säng.
Och till min förvåning så vaknade jag med ett snurrigt huvud, trotts att jag endast drukigt  glass vin under kvällen. Antar att man gått å blivit klen på senare dar...

Fick sovmorgon av min älskade S som inte änns gått å lagt sig när det va dax för kidzen att kliva upp. Så nu har vi bytt platser så han och kusinen ligger och sover å jag och barnen bakar faktiskt kanel bullar här hemma.

På tal om bullar, nu har degen faktiskt jäst klart, så nu blir det bak time!
Kram

 
Det blev endast 2 bilder från igår, men eftersom jag e så jävla snäll så får ni titta på dem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0