Hej gråa Sverige

Hallå gråa sverige!

Dagen idag började inte så bra då Tilda satte igång med bråk och skrike redan kl 05.00 PIIIIIIP!
Jag har det riktigt tufft med henne just nu, utbrotten och bråken bara avlöser varanra dagarna i ända och jag känner mig jätte ledsen.

Lämnade mitt skrikiga tjej på dagis som fortsatte att skrika där när jag skulle lämna henne. Sen va jag fixad å klar för att åka till Farsta för att möta mor och syster min men mamma ringde å sa att de va nått fel på tågen så då blev det inte av.

Då kan jag säga att min dag inte blev jusare precis. Vad skulle jag nu hitta på? Nått va jag tvungen att gör för att inte gå ner mig totalt. Just som jag satt i de tankarna och allt känndes tungt så pep mobilen, ett sms från en vänn som undrade om jag skulle med till öppnis.

Så vi tog barnen under armen å knallade dit en stund. och nu e jag hemma igen efter en iskall promenad hem.
Duktig som jag e så har jag tagit en tvätt tid oxå så jag får det gjort.

Så den här dagen överlever ag nog oxå, imorgon ska jag och morsan göra ett nytt försök denna gg till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0