Jag vill beställa en familje pizza....

Haha det hände en lite rolig grej här hemma nyss...
Vi tänkte att vi skulle unna oss en god familje pizza ikväll så Sony ringde för att göra en beställning.

En tjurig gubbe svarar och de hörs dåligt så de håller på å säger
G:hallå...
S:haaaallåååå???
G:hallå!
S: aa hallå..det hörs lite dåligt här men jag vill beställa en familje pizza med bla bla bla på ....

Han gör värsta beställningen och så visar det sig att det inte var Pizzerian han ringt utan stackars Evert på 85 bast ist!

Haha gissa om jag låg på golvet och as garvade medans sony skamset försökte be om ursäkt utan att garva gubben rakt i örat!

Haha sen skrattade vi ordentligt ett tag, de e sånadär misstag i vardagen som kan va så jävla roliga! Dem kanman leva länge på...

Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen

Tipsar om en ny tävling på min blogg!

Vinst: en valfri ÅKPÅSE från Elodie details!

2008-12-01 @ 09:51:30
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0