Madagaskar

Hallå hej!

Har haft en jätte trist dag, med en jätte mysig kväll med familjen. Elr med barnen rättare sagt eftersom S har total deckat på soffan och snarkar för fullt. Jag och barnen där emot har gjort popcorn som vi smaskat i oss medans vi tittade på madagaskar 2 som gick på 5:an tror jag det var, tills Tilda för en stund sen sa att hon ville gå å sova. Så nu sussar de båda sött (och mitt lilla sjölejon i soffan såklart!).

Så skönt att ha barn som säger till när de vill gå och sova, som man (oftast) slipper bråka med vid läggning. man har ju hört de där skräck historerna som folk berättar typ när man väntar barn om hur de ligger i timmar och tjafsar och bråkar med deras barn vid läggning. Tilda säger oftast till att nu vill jag gå å sova, så hoppar hon i säng. Och Wille ställer sig vid sin spjälsäng och hänger på spjälrorna och skriker när han berättar att det e dax å krypa till kojs, då får han en flaska å sen e han deckad :)

Får se om sjölejonet vaknar och vill spela lite med mig sen, annars hänger jag väll här med er....e jäkligt spelsugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0