10 frågor



Måste ju va med i Miss stylish utmaning igen!

Det är nu Vecka 41, hösten har precis startat men vi har redan blivit hjärntvättade utav prat om modet inför vår/sommar 2009. Därför är det dags för lite "framtids spåningar"!

1. Vilken av höstens trender tror du blir först med att vara uttjatad?

Uggsen

2. Hur tror du att det kommer gå för kollektionen som H&M gjort tillsammans med Comme des garcons?
Flipp eller flopp?
Ingen aning..



3. Vilken vinter jacka kommer bli vinterns mest uttjatade?

????

4. Vad kommer vi klä oss i på julfesterna, nyår osv?

Väldigt uppklätt tror jag, mkt klänningar, kjolar och roliga strumpbyxor!

5. En produkt du tror kommer bli otroligt hypad i bloggvärlden inom en snar framtid?

???

6. Vilket av höstens plagg tror du kommer hänga med till vårmodet?

Cardigan e ju tidlös.

7. Vad blir vårens stora trend?
???

8. Vilken jeansmodell tror du kommer gälla till våren?

Stuprör

9. Kommer vi ta fram gladiator sandalerna igen till våren?

Jag tror inte det, men jag hoppas!

10. Vad hoppas du INTE är en kommande trend under hela din livstid?
BUFFALOS!!!


Hmmm  jag kunde ju nästan ha låtit bli att svarat känner jag eftersom jag inte hade många svar denna vecka, bättre lycka nästa gg elr vad säger ni!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0