Det e ingen vanlig dag..

Det e en vanlig dag, de en vanlig dag, nej det e ingen vanlig dag för det e Annelies födelsedag hurra hurra hurra!

Hahaha od morgon, japp idag blir man ett år äldre hela 23 år blir jag idag! Och jag har redan blivit firad av familjen med tårta och sång på sängen och därefter en fin frukost i köket med massa mysiga tända ljus och varm choklad med grädde! Det åter inte helt fel va!?

Och har även blivit grattad av mamma, syster yster och systersonen Andreas som tycker att jag e "fet sträng!" Haha.

Klockan 10 har vi beställt fönster puts till våra fönster som e så skitiga att man knappt kan se ut längre haha. Och mellan 10-11 skulle en tjej komma och hämta ett av paketen jag såldt på Tradera. Så det e full rulle hela förmiddagen här :)

Och vid 3 tiden drar jag till stan med mina tjejjor och ska då gå å bli modell för en dag! Det ska bli jätte kul, e lite smått pirrig måste jag säga. Efter fotograferingen blir det middag och det lutar mot att vi hamnar på Kohpanjang på söder, det blir första gg jag e där så det ska bli kul det me.

Ja för att summera ihop allt så lutar det mot att det blir en toppen dag denna 28 okt 2008.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis på födelsedagen hoppas att din dag blir kanon =) Krama

2008-10-28 @ 14:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0