Efterlyst!

Ush, jag kollade nyss på Efterlyst, och jag blev lika rädd som jag blir varje gg jag ser det programmet. Jag behöver bara se Hasse Aro så får jag mardrömmar haha.


Nä men jag brukar typ aldrig kolla på det eftersom jag blir så rädd och har svårt att sova osv och eftersom jag e ensam nästan varje natt så känns det inte så skönt om jag ska ligga skräckslagen i sängen hela natten.


Tycker det e så hemskt med all misshandel och mords brott osv som sker nu för tiden, det blir verkligen bara värre och värre. Och saker som att man tänker att om jag blir överfallen elr misshandlad osv bland folk så e det lungt, för då får jaghjälp. Men så e det ju verkligen inte! Det e inte en jävel som hjälper dig fast änn du ligger ensam på marken och blir sparkad på och det finns en massa människor runt omkring! Det e sååååå sjukt!

Bara tanken på hur våldet kommer att ha blivit ännu råare och hårdare tills mina egna barn växt upp gör mig riktigt mörkrädd!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch jag känner precis samma sak,

får ibland panik över att mina barn ska växa

upp i en mer & mer våldsam värld:S

Kram

2008-10-02 @ 21:08:39
Postat av: iluna

hej...allt bra med dig/er??? tänkte se om du skulle med till garbo imorn?? De vore så kul om du kunde följa med!!!!

kram

2008-10-03 @ 08:07:19
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0