Jag älskar mina barn *snyft*

jag har följt Arboga fallet ganska mkt, tycker det e sååå hemskt speciellt med tanke på att mamman e i min ålder och båda hennes barn är i mina egna barns ålder. Jag tycker det e fruktandsvärt.

Läste det hon skrivit i dagens Aftonbladet och har nyss suttit och gråtit floder pga av medlidandet jag känner och pga av den kärlek jag känner för mina egna barn. Så imorgon ska Tilda vara hemma från dagis har jag bestämmt, vi ska bara ligga i sängen och mysa hela dagen, kanske bygga en koja under köks bordet och ligga där och läsa böcker. Imorgon e det barnens dag och jag ska bara njuta av mina änglar och ge dem så mkt kärlek jag bara kan.

Jag älskar mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0