Marockans afton

Sony skulle skjussa nån kompis fram å tebax till uppsala så jag och barnen lyxade till det här hemma med tända ljus och sushi. Vi hade faktiskt riktigt mysigt + att det blev en del bus oxå. Nu sover de båda två iaf.

Själv har jag försökt planera lite inför min födelsedags/tjej middag som äger rum imorgon, temat är marockanskt/libanesiskt. och jag måste erkänna att jag e aningen nervös inför matlagningen då det bara är nya recept jag ger mig på. Så ni får hålla tummarna!

För övrigt så blir det en busy dag imorgon. Vi ska lämna barnen tidigt hos min mamma, ut till gravarna och tända ljus, städa det sista hemma, handla inför middagen och laga all mat och kl 19.00 kommer gästerna.

Hoppas allt blir bra och att det blir en trevlig kväll, har ännu ingen aning om vad jag ska ha på mig...


Det här kanske??

Kommentarer
Postat av: Iluna

du e inte ensam om klädproblemet..magnus tycket ja skule ha slöja på mig hahah.. ses senare...magnus ska bara äta när han kommer vid halv 6 sen kommer jag å hjälper till...om de behövs..

2008-11-01 @ 07:06:50
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0