MORR!

God morgon på er!

Ni glömmer väll inte att ställa om klockan till vinter tid idag va? En timme bakåt ska den.
Jag ser faktiskt fram emot julen, håller på och filurar på julklappar till alla för fullt i mitt lilla snurriga huvud. :)

I natt har William bråkat med mig för fullt. Han vaknar och skriker hysteriskt för att han är arg, jag provar att ge flaska med vatten-funkar inte, provar med välling-funkar inte, provar att ta upp honom-ännu argare, provar att lägga mig med honom i min säng-fly förbannad. Så det slutade med att han efter att ha gall skrikigt i sin säng i nästan 30-40 min gick med på att ligga i vagnen med en flaska och så körde jag in honom i badrummet och där sov han ganska lungt tills kl 6 på morgonen. Dock var jag tvungen att springa in dit några gg oxå då han skrek varje gg han somnade och tappade flaskan, men till slut kom friden....

Så idag e jag med andra ord lite sliten och ganska så cranky, går runt här hemma och morrar åt allt och alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0