Mys pys ördag

Igår drog jag och kidezen iväg på klädbytra dag här i Nälsta i spånga och på vägen så hittade vi även en liten loppis på en förskola som hade öppet hus. Det jag fyndade var inte mkt men det blev en del till Wille: en tunnare typ "basket" jacka, vinter skor, mjukis byxor. Och Tilda fick bara ett par lång fillinga, men hon var nöjd för hon fick fiska i fiskdammen oxå :)

Sen hade vi en lyx middag men massa gott. Efter middagen fortsatte lyxen med tända ljus och snask på borden. Wille la sig vid 7 tiden och typ en kvart senare somnade Tilda i min famn i soffan...såååååå mysigt, jag blev helt varm i hjärtat!

Sen ska jag erkänna att inte långt därefter så somnade jag själv i soffan. Fattar inte hur jag kan vara så trött nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: Iluna

kännt mig lite nere idag..så kolade på bilderna från Egypten å va ja längtar tillbax. Till värmen å kännslan att man kunde göra precis vad man ville...

2008-10-19 @ 18:28:58
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0