Ni glömmer väll inte att käka massa bullar idag!?

God morgon på er...

Idag glömmer ni väll inte bort att det är kanelbullens dag!? Elr hur!?
Det gör inte vi iaf, vi ska baka bullar för fulla muggar och bjuda till min mamma och syster med barn som kommer vid lunch tid. Det blir riktigt trevligt.

Och ikväll ska jag svänga förbi hos Iluna som har fyll år men som vi ska fira ikväll med taco middag och singstar. Där efter ska alla brudarna gå ut, men jag tror nog att jag hoppar det och åker hem.

Kram på er så länge!


Kommentarer
Postat av: iluna

Men annelie ska du inte passa på att följa med ut när du väl får chansen??? De händer ju inte så ofta...

2008-10-04 @ 08:50:09
URL: http://iluna84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0