Pippis pannkakor!

hej på er...

kör litte snabb bloggning nu medans barnen sover.

Idag har vi då myst och lekt hela förmiddagen och fortsätter så tills det e dax för sängen..
Jag känner att jag verkligen måste ta vara på den tid jag har med mina barn, att verkligen leva i nuet och bara njuta. Det e så himmla lätt att man glömmer det när vardagen bara flyer på och man e mitt uppe i all vardags stress.

Idag har vi bla, dushat länge ihop, byggt koja och legat där inne och läst böcker och ätit mellanmål, spelat spel, och ska till middag göra "pippis pankakor" efter Tildas önskemål.

Hoppas ni har en lika underbar dag som jag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Blir verkligen inspirerad av dig,du hittar på så mycket roliga saker för barnen,får ideer och tips på vad jag kan göra tillsammans med Liam..så Tack!!



=) Kramen

2008-10-16 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0