Tildas mössa? Mammas mössa?

Idag va jag och barnen i stan och träffade mormor (min mamma), vi kikade i affärer och jag va på jakt efter ,mössa och vantar till Tildusen. Hittade 3 pack finger vantar på H&M för 50  kr och på Åhlens inhandlades en ny svea mössa till damen i färgen grå. Nu va det så att mössan e i en one size, så den va lite stor på henne men det funkade bra ändå. Så för skoj skull så skulle jag pröva den när vi kommit hem eftersom jag oxå behöver en mössa och den passade ju mig med! Så vad tycker ni ska jag sno den och köpa någon annan till fröken fräken elr ska jag leta upp en ny till mig själv?


Ni får ursäkta den söta blekfisen som bär mössan! (jag e ju bara fööööööör fotogenisk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0