Min födelsedag 2008

Igår fyllde jag som sagt 23 år. Jag och 4 vänner åkte in till The Studio för att bli modeller för en dag! Vilket var roligt, vi fick en ultra snabb sminkning och sen efter en massa vänte tid så blev vi in skickade en efter en till fotografen och fotade med 3 olika ombyten, därefter blev det lite vänte tid till och sedan fick vi gå in och välja vilka bilder vi skulle köpa. Jag köpte 10 bilder för 1.650 kr (japp, svindyrt!) men jag unnade mig det. Nu i efterhand vet jag inte om jag blev sådär jätte nöjd med bliderna, men det e inget å jämra sig över utan det e en kul grej att göra och bilderna kan ju va kul att ha!


Fotat av: Fotografen.


Fotat av: Moi.

Efter all jävla väntan så va vi rejält hungriga och drog vidare till Fridays. Där intog stora feta hamburgare med strips och alkohol haltig dryck (allt i väldigt snabb tackt så jag fick grym magknip). Allt var grymt gott och år gulliga servitör Amir serverade mig en stor skål med glass, choklad sås och en jävla massa grädde med ballonger på eget bevåg vilket jag tyckte var väldigt kul! Självklart bjöd mina kära vänner på en liten sång därtill. :)

     

Tack allihopa för en jätte trevlig födelsedag och för att ni var med och ville fira den med mig!

Kommentarer
Postat av: Iluna

hej...tack själv för igår de va super mysigt...jobbigt med all väntan bara....kanske deras koncept för då tänker man inte på vilka bilder man väljer å köper...hahah kollade på dom idag å alla mina ser nästna likadana ut..men men.... ser fram emot lördag oxå..ska bli jätte mysigt..kramar

2008-10-29 @ 15:39:01
URL: http://iluna84.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack själv! Allt bra? Hur gick det att ta sig hem? Vi hörs. Kram V

2008-10-30 @ 08:34:32
URL: http://vera-live.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0