10 frågor ang, höstmodet

Miss Stylish har börjat med att utmana folk på 10 frågor varje vecka, denna vecka handlar frågorna om Höst mode. Och jag har blivit utmannad, här kommer mina svar:



1. I höst handlar det mycket om att blanda svart och grått med starka accent färger som tex Cerise, lila och gult. Vilken färg kommer du satsa på?

Jag  gillar starka färger så det blir nog en stor blandningför mig..

2. Vad tycker du om spets trenden?
Är inte dö  förtjust men i små mängder funkar det väll.


3. Under sommaren har konjak varit den färgen som dominerat bland väsktrenderna. Vilken färg kommer din väska ha i höst?

svart med guld detaljer elr möjligtvis mörkbrunt.

4. Favorit plagg i höst?

Det kommer nog bli nån stor mysig kofta och tights.

5. Vilka accessoarer kommer du att satsa på?

Snygga väskor, skärp och självklart mössorna!

6. Kommer du att köra på den populära skinn jackan, eller satsa på någon av alla dessa kappor som nu finns i affärerna?

Jag tror jag kör min egen väg faktiskt.

7. Vilken designer skulle du vilja se H&M samarbeta med denna höst?

Skaparna av Odd Molly skulle vara intressant att se vad de kunde hitta på.

8. UGG's blev utnämnda för bara ett tag sen till en av våra största modemissar någonsin. Men nu är de tillbaka i butikshyllorna. Hade du velat se att de stod kvar på utelistan, eller är de någonting du kommer använda?

Jag tycker dem e super söta och mysiga, så de får gärna stå kvar ett tag för min del.

9. Vad kommer du troligen satsa på för look vad gäller hår och smink?

Som vanligt med neutralt smink med jordnära toner och ljust slingat hår möjligtvis i etapper :)

10. Slutligen, förutom jeans vad kommer klä dina ben i höst? Färgade strumpbyxor, spets leggings, eller klassiskt svart?
Svarta/grå strummpbyxor,over the knee strumpor, tights!


Kommentarer
Postat av: yalda

vilka vackra barn du har! OCh din man liknar Jay-z! haha! ha en skön dag!

2008-09-24 @ 10:44:31
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: L

jo jag tänkte det men hur får man biobiljetter? måste man göra massa saker då? :S

2008-09-24 @ 10:57:06
URL: http://bebbo.webblogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vilken roligt utmaning! Kram Sandra

2008-09-24 @ 14:22:51
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Ms Stylish

Kul att du var med och svarade!

Kika in igen nästa vecka, då kör vi 10 nya frågor :D

Kram

2008-09-25 @ 20:34:20
URL: http://msstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0