10 frågor



Blev utmanad denna vecka oxå av Miss Stylish med 10 frågor, här e mina svar:

1. Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder, smink och skor?

Oj inte mkt knappt en hundring faktiskt!

2. Dyraste plagget/skorna du köpt?

Ett par jeans för 1.500 kr tror jag.

3. Bästa fynd i år?

Mina höst/vinter stövlar från Timberland som jag e så kär i och fyndade på loppis för 120 kr!

4. Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?

Nope inget sånt faktiskt!

5. Hur många par skor har du hittills köpt under 2008?

Hmm 2-3 par

6. Om jag gav dig 1000 kronor, vad skulle du köpa för dem?

En ny vinter jacka! Möjligt vis en som jag spanat in på H&M för 800 och då har jag 200 kr över till underkläder.

7. Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka?

Ca 2.000 känns som min max gräns i år.

8. Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem efter en shopping runda, för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
Har hännt ett få tal gg.

9. Spara eller slösa?
Spara.


10. Dina fem senaste köp?
En bok, en bok, en bok, en klänning till dottern, en kavaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0