Det här blir nog en bra vecka...

God morgon min kära läsare...

Hoppas allt e bra med er och att ni har en bra start på den nya veckan!

Här hos oss e allt bara bra iaf, har precis kommit in från ännu en underbar promenad med Veronica, jag gillar verkligen våra promenader. Vi babblar på för fullt, hon e jätte trevlig och vi har massor att prata om, barnen passar på å sova, vi får motion och frisk luft, jag blir pigg och glad och vips så har en timmen svept förbi. Verkligen ett perfekt sätt att börja dagen på!

Sony va ju ledig även den här natten som va (sön natt) så då ska vi kanske hitta på något i dag, får se om det blir skärholmen.

Näää men jag mår super bra nu efter den här promenixen och känner att det här blir en bra vecka!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lia

alltså det är tyvärr inte jag som har gjort min design :(utan spotlife.se

2008-09-08 @ 14:49:25
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0