Första Bilderna på Halle Berry's dotter

Nu har de första riktigt bra bilderna på Halle Berrys sex månader gamla dotter Nahla kommit.

Häromdagen fotograferades "Monster's ball"-stjärnan och hennes dotter när de besökte Los Angeles Zoo där de spenderade ett par timmar med att kolla på djur och bara mysa med varandra. Med på utflykten var även Halles mamma Judith. Nahlas pappa och Halles stora kärlek Gabriel Aubry fanns dock ingenstans att skåda.


Halle visade dock upp en stor diamantring på sitt förlovningsfinger - något som kan tyda på att paret äntligen tagit sitt förhållande till nästa nivå. Halle och Gabriel har ändå varit ett par i mer än två år och i mars välkomnade de som bekant även lilla Nahla till världen.

   

Ser ni ringen? Den va inte å leka med!
Nahla tyckte jag för övrigt va ett jätte fint namn, precis som i lejonkungen :)


Kommentarer
Postat av: Starmama

Hej,



Jag har skrivit en hel del om min utbildning här och skriver mer och mer desto mer jag läser. Jag berättar alltid lite om varje kurs. Så om du följer bloggen så kommer du att kunna läsa mer. Om du vill ha mer info om utbildningen så tycker jag att du ska kontakta en studievägledare. Du måste kunna matte, kemi & fysik, JA! Med läskigt förstår jag inte vad du menar, det beror helt enkelt på var du jobbar nånstans. Men om du tycker att t.ex. provtagningar är läskiga så borde du kanske tänka på nån annan karriär...

2008-09-01 @ 12:45:24
URL: http://starmamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0