H&M vs Boomerang!

God morgon på er!

Asså gud vilket underbart väder vi har idag, va ute och promenerade nu på morgonen och ville verkligen inte gå hem! kunde fortsatt promenerat hela dagen...


I helgen va jag på H&M och provade denna jacka! Och den satt jätte fint på mig, men undrar bara om jag skulle kunna ha den hela vinter, vad tror ni? Den kanske blir för kall?
Men jag tänkte att jag om jag har typ en tjock tröja under så borde det funka???

Jag vet jag vet lite dum fär på jacka om man är småbarns mamma men jag tänker så här:
Fan jag måste ju oxå få ha en snygg jacka trotts att jag har småbarn? Det finns ju tvättmaskin!

Om jag verkligen fick önska så skulle jag vilja ha en brun Boomerang jacka, men dem ligger på ca 4.000kr och jag känner inte att min budget håller för det riktigt. Men denna jacka från H&M kostade bara 800 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillade verkligen den där mysiga varma svarta-jackan kanon snygg,kanske till och med en tjockis som jag skulle kunna gosa in sig i när kylan kommer hehe:P

Kram

2008-09-30 @ 13:40:11
Postat av: Tessan

De va från mig hihi,namnet kom ej med ;)

2008-09-30 @ 13:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0