Höst

Hej på er, vilket underbart väder vi har va!?

Och jag kommer i princip bara sitta inne, för jag håller på å tvättar för fullt.
Men jag e verkligen helt slut idag, riktigt seg och orkar inte mkt.

Den senaste veckan har jag typ somnat mellan 20-22 tiden varje kväll, total deckad. Ni vet så där trött då man inte änns orkar lyfta ett finger, inte orkar säga ett ord! Jätte skumt tycker jag eftersom jag oftas e uppe ganska sent på kvällarna.

Men min gissning e att det har blivit Höst helt enkelt. Det e mörkt ute tidigt osv.

Hur e det med er, märker ni av hösten på nått speciellt sätt?


Kommentarer
Postat av: Ms Stylish

Hej!

Vill gärna utmana dig att svara på mina 10 frågor, angående dina “shopping vanor”.

Frågorna finns att hämta på

http://msstylish.blogg.se

Under kategorin “10 frågor”.

Kram Ms Stylish

2008-09-29 @ 20:53:49
URL: http://msstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0